Sverige i mitt hjärta!

2011-06-06, 12:42:22 / Kategori: Allmänt

Hej!



Ja, idag är det då national dagen och jag hoppas innerligt för hela svreiges befolkning och för kungen själv att allt funkar som det ska denna (tyvärr) regninga Måndag.

Jag gillar kungen och allt detta styr omkrig honom börjar på att bli tjatigt nu. Låt mannen leva, det som har eller inte har hänt var ju längesen.   
Jag förstår att det är många som vill ha republik men det finns väll ett mer värdigt och bättre sätt att få det på än att förnedra...

 __________________________________________________________




Dagen började med en efterlängtad dusch sen frukost på verandan och nu datan inne eftersom att det regnar som brar den ute... Kul väder :D

Hanna <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?